Bananikakao'n Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vi er 31 sykepleiere som skal på julebord og trenger morsomme innslag som gjør kvelden fullkommen. Alt av interresse! Både til under middagen og utover kvelden..
*ale* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Quiz.Del inn i passende lag og lag masse rare spørsmål. Helst om dere selv:) Alltid en hit, og vinneren får en flaske vin:)
desemberjenta06+spire Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Vi lagde pepperkakehus på julebordet i fjor.. Vi var grupper på 4-5 stk. Det var sånn ferdig pakke med pepperkakehus vi skulle sette sammen og pynte. Ganske morsomt når vi hadde fått i oss litt vin ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå