Blåbærmuffins Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 ikke har jeg fått noen positiv el-test, etter fertilityfriend hadde jeg el for flere dager siden. Noen som har opplevd dette? Har vanligvis el-smerter kun i en halv til en dag...
Blåbærmuffins Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 Ingen som vet? Er på dag 7 nå med stikking i siden, begynner nesten å lure på om noe er galt..
hemarit Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Hei.Jeg har også hatt vondt i flere dager under el nå.For 11 år siden hadde jeg det også på samme måte og da var årsaken cyster.Det kan gjøre veldig vondt men de pleier å sprekke etterhvert.
Blåbærmuffins Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 Uff da.. håper ikke det er noe sånt, men kan jo være. Har aldri hatt dette her før så noe er det vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå