Endelig mor til 2 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 I morgen blir jeg og samboer tobarnsforeldre...hjæææælp fikk vite det i dag når jeg var på kontroll... Gutten min blir storebror, er så rart og tenke på, selv om jeg jo nermer meg termin er det rart å få datoen liksom.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Så spennende :-) Må være bra rart å ha fått en dato ja. Har du tatt keisersnitt før eller? Hvorfor skal du ha det denne gangen?
Endelig mor til 2 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Fikk keisersnitt på førstemann etter 14 timer i fødsel, jeg er lita og ungene mine er gjennomsnitt, så da trodde de ikke det kom til og gå bedre denne gangen heller. Ville i utgangspungtet prøve vanlig fødsel men når jordmødrene anbefaler snitt tror jeg ikke jeg skal si de imot. : )
Endelig mor til 2 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Takk for det. Siste natt med stooor mage,hehe.
Herkules Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Lykke til Rart å få det kastet på seg, men med klar dato om du skjønner!? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå