*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Trodde jeg fikk mensen i går, for jeg hadde blødning. Ikke så sterk. I dag er det ingenting...
BabyMe Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Kanskje du er gravid...?! Har en venninne som fikk mensen i kun 1,5dag og hun var gravid! Men ikke håp for mye om i tilfelle.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Åhhh, håper håper håper. Fortsatt ingen tegn til mensen. Har derimot hatt litt ømme pupper de siste dagene.....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 nei, for jeg skal egentlig ikke ha mensen enda.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 okei...jeg testet negativt i dag : ( Ingen mensen heller ...er på dag 31...så alt håp er nok ute! Håper du får positiv test da : ) Lykke til!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 Det var kjedelig! Ønsker deg lykke til neste gang!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2008 Jeg tror faktisk jeg har IKM i dag. Det var i allefall 30 dager mellom mensen i sept og okt. Og i dag er det akk 30 dag fra første dag i siste mens (okt).... Men har ikke fått mensen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå