vikke_ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 er i dag 6 dager over termin og har de siste tre dagene gått med smerter nederst i magen. kan vel på en måte sammenlignes med menssmerter. noen som vet hva dette er og om det er normalt? det er smerter som sitter nederst i magen og er der mer eller mindre hele tiden. er ikke noe som kommer og går, men blir mye sterkere når jeg går og sitter rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå