lillemor_til_to Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 men eg lurer på en ting...har ikke hatt det sånn me første....eg har hatt en del "menssmerter" den siste uka..de blir bare verre og verre...de er ubehagelige og litt vonde(ikke regelmessige)...i dag har eg hatt de i HELE dagen og magen strammer seg mye...men det har eg hatt i nogen uke....magen er nesten allti hard....kan det ver noge på gang? eller kanskje snart?? noen me erfaringer?
*novemberbebbis* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei!=) Jeg er også andregangs, med festet hode og uke 39(i dag), har hatt det ganske akkurat slik du beskriver..aner ikke om det er vanlig, men det er iallefall slitsomt! Det er flere ganger jeg har begynt å lure på om det er noe på gang.. Var aldri slikt første gangen, alt er anderledes nå! I dag har magen stramma seg mye mye, men gjør liksom ikke rie-vondt. Har vondt i underlivet også. Vanskelig å forklare! Selv om hode er festet, er det MYE aktivitet i magen. Magen har også sunket veldig mye bare i dag, så jeg blir ikke overrasket om noe skjer snart...! masse lykke til da:)
lillemor_til_to Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 akkurat som meg....eg har vondt i underlivet o.s.v og magen har sunket)))..
Lillefot08 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg var hos jordmor i går og fikk beskjed om at hodet var godt festa. 38+2. Hun hadde ikke vært borti detta på en førstegansfødende. Magen har vel også sunket litt. Har en del vondt i underlivet jeg også, og jordmor sa at dette kunne ha med at hodet var festa. Men hvor lang tid kan det ta før det skjer no da?? Venter spent
Herkules Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Det er jo helt vanlig at hodet kan være festet når du er 38+ 2 særlig på en 1. gangs! det er derimot vanligere at det ikke er det på 2. gangs Jeg fikk høre i dag at disse murringene er typiske om hodet er festet for man kjenner mer lenger ned Jeg har hatt antydninger til murringer i 5 uker og hodet har ikke vært festet før i dag Det hele virker litt tilfelidig. Sist merket jeg ingenting og fødte tidlig, denne gangen merker jeg noe så vidt og føder ikke i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå