Husmusa85 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jente på 23 år her,har en gutt fra før av på 3. Vært mye kvalm å spydd mye. gått ned 11 kg. Hjerteslagan har ligget på 145-150 hver gang. Har lagt ut 2 bilder av magen min på min egen side. Dere kan gå å se der. Takk til alle som tar seg tid )
mai^prinsessa Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hentet ut noen myter fra babyverden.no; Morgenkvalme: Slipper du unna timene over doskålen tidlig i svangerskapet, skal det tyde på at en gutt er i vente. Er du derimot veldig kvalm, venter du en jente. Hjertelyden: Er hjertelyden under 140 slag i minuttet, skal det tyde på en gutt. Er den over 140, ventes en jente. Jeg tipper jente.. Blir spennende å se om det er rett..
mai^prinsessa Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Fant denne også; Søsken: Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå