♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg og samboeren min har bestemt oss for å prøve å få vår første:) Endelig! Jeg sluttet på p-piller samme dagen som jeg skulle begynt på et nytt brett. Det var lørdag for ca 1 1/2 uke siden, fikk mensen tirsdag og var ferdig med den på lørdag/søndag. Satser på et EL kommer nå, selv om det kan ta tid etter bruk av p-piller. Er det etter 10 eller 14 dager EL kommer når man har normal syklus? Vi er iallfall på niende dagen i dag, og jeg har hatt skikkelig smerter i korsryggen i to dager nå. Vi hadde sex på mandag og tirsdag, og skal prøve dette hver dag ca en ukes tid fremover. Noen som det har klaffet for første gang rett etter p-pille slutt?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Ja, hos oss satt første måneden etter pilleslutt, selv om jeg har gått på p-piller mer eller mindre sammenhengende i 15 år :-) Masse lykke til med prøvingen!
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Det var godt å høre:) Har jo selvfølgelig en følelse av at det kommer til å gå bra! Hehe:) Ja, jeg har gått på det i 8 år jeg også så deror jeg var litt skeptisk. Sjekka også på babyverden no, når EL er forventet, så da er det bare å sette igang i helga:) Takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå