Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Kan det bety at jeg vil spontan abortere?? Har 2 SA bak meg tidligere, så jeg vil virkelig ikke miste denne babyen også.. Er redd og engstelig, men det er jo alt for tidlig og be om en UL nå..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Det er ganske så vanlig med mensmerter i begynnelsen av graviditeten, så tror nok du kan ta det med ro. Det er livmoren som har begynt på jobben sin...
Gjest Tale30 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg personlig har aldri hatt så sterke menssmerter som jeg hadde i første trimester. Det går aller helst bra Så lenge du ikke har blødninger i kombinasjon med smertene så skal det vel ikke være noe tegn på SA. Blødninger som forekommer i 1.trimester er jo også ganske vanlige har jeg hørt.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Har hatt STERKE menstruasjonssmerter i begge mine svangerskap, og det har gått smertefritt begge gangene =) (Eller, jeg er ihvertfall gravid enda - 11 uker på vei) Men hvis du er veldig bekymret - og særlig siden du har 2 SA bak deg, kan du jo kanskje få en ultralyd. men tror nok ikke du får det før ihvertfall uke 6-7 ,når hjertet begynner å slå.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 hehe, gått smertefritt ble jo litt feil, for vondt var det- men det gikk bra med svangerskapet, og jeg er enda gravid denne gangen også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå