Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Vaska hele huset i går.. pluss inne dører og dusjen.. var ferdig rundt syv.. fikk da noen voldsomme kynnere som ikke ga seg.. skikkelig press øverst i magen i tillegg.. Gikk å la meg tidlig, rundt ti.. og hadde fremdeles ikke sovna når klokka var tre.. kasta opp som en gris rundt 02.. Begynte jo å bli litt engstelig.. Så ringte ned på føden... de ville ha meg inn da. Fødte veldig raskt med nr en.. 25 minutter.. 3 uker før tiden. Så begynte jo å bli engstelig på om det var fødsel på gang.. for det er litt tidlig.. 31+6. Så kjørte jeg ned da.. sa til sambo at han kunne være hjemme.. heller ringe hvis han burde komme.. har jo tross alt en på 21 mnd som lå å sov.. Ble tatt urinstic, gu, ultralyd og blodtrykk.. Protein utslag på urina, blodtrykka var noe forhøya.. Gu viste at det ikke var noe fødsel på gang.. heldigvis.. og ultralyden viste at alt var bra med den lille snelle våres.. Trodde de smertene kunne være noe med mat f.eks da.. men legen sa også at det kan være vondt øverst i magen ved svangerskapsforgiftning.. men han var ikke helt sikker på om det var det.. pga sjeldent man får det med unge nr to når man ikke har hatt det med unge nr 1.. Men har fått beskjed om å være obs, og gå til kontroller oftere hos fastlege.. og ha lavere grense for å ringe de.. Fikk også forbud mot å gjøre så mye som jeg har gjort.. Lett å si til en som har støv på hjernen!!! Men.. må jeg så må jeg.. I tillegg så tror jeg også at noe av smertene i magen skyldes rett og slett omgangssyke.. kasta opp i natt.. og etter frokosten på sykehuset så skulle jeg dra hjem.. og jeg måtte bare åpne bil døra å spy ut døra.. uff.. følte meg IKKE lur da.. og kasta opp en gang til etter det.. + føler meg daff og elendig.. Sambo har reist på guttetur og er borte til søndag.. ( utlandet).. men satser på at besteforeldre og snuppen sin tante hjelper meg de få dagene.. De har tilbudt seg alle mann;) Sambo hadde blitt hjemme hvis jeg sa det.. men vi har betalt litt for denne turen... og jeg unner han den virkelig.. Og siden det ikke var noe tegn på fødsel.. så.. syns jeg det var ok.. Så... nå ligger jeg i vater i sofaen.. og orker egentlig ikke en dritt... syns egentlig litt synd på meg selv!! hehe
Tarantellamora Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Uff, vil nå bare sende deg en gode tanke jeg da... Og håper formen din blir bedre etter hvert.. Ta det rolig, Følg legens råd. Og lytt til kroppen din.. Lykke til..:-)
LilleMann & meg. Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 hei.. hvordan går det? det var da godt at den lille frøkena ikke hadde tenkt seg ut enda da. Er bare å gjøre som legen sier, ta det rolig. skal krysse fingrene for det. Lykke til. Klem fra meg og lille gutt.
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Uff, høres ikke noe kjekt ut :-( Men bra du har familie som kan stille opp som barnevakt da, nå må du prioritere deg selv litt=) Ro ned litt, og tenk på deg selv - du er jo "ganske gravid" nå og når du i tillegg blir dårlig er det på tide å slenge seg på sofaen - og bli der=) Husvasken kan noen andre ta=) God bedring!
line_n & sara Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 du får holde sofan i et par, tre uker til! håper du føler deg bedre snart! så er du heldig som har folk rundt deg som stiller opp, da!! god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå