Gå til innhold

Dere som bruker/har brukt vival..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta fly imorgen, og har vival som jeg fikk hos legen for en stund siden til flyreiser siden jeg har en fæl flyskrekk.

Fikk beskjed om å ta en vival da jeg fikk de, men merket jo ingenting, det er like ille å gå ombord i det flyet. Så tok jeg to gangen etter, men merket ikke noe da heller..

Så da lurer jeg på om jeg kanskje skal prøve å ta tre..

Hvor mange tar du om gangen?

Jeg rekker ikke snakke med legen før jeg reiser nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke det selv, men er sykepleier og har gitt ut litt...

Er det 5 mg tbl?

Skrevet

Ja det er det..

Skrevet

Oi, da må du tåle mye! Særlig så lenge ikke du bruker de til vanlig heller...

Ville ikke anbefalt 3 tbl- det er mye. Men har man angst nok, så tåler man mye også.

Ville tatt en tlf til legevakten og hoert, jeg.

Skrevet

Er også spl. Ikke selv medisiner deg det er så dumt. Du MÅ ta kontakt med lege å spørre om d kan få resept på noe annet. Jeg vet at det er skrevet ut sobril med god effekt. Hvis du ikke rekker det så ta foreskrevenme dose. Og hvis du vet at du ikke klarer å la vær å ta flere når du blir redd så gi de til noen andre eller pakk det ned i kofferten. Men ikke ta flere enn foreskrevet.

Skrevet

Jeg klarer seriøst ikke gå inn på flyplassen engang når jeg vet jeg skal i et fly, så jeg må ta uansett, og rekker ikke få nye nei..

Skrevet

Men hva er grunnen til at du ikke har ordnet med dette foer? Hvis du vet at de ikke hjelper. For det finnes jo andre preparater (feks Sobril, som hun over foreslår), men du må ha resept på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...