konvall Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Takk for at du legger merke til at jeg er "borte". Har ikke hatt det helt enkelt for tiden, så jeg har vært lite sosial. Har nok vært her inne ja, men ikke følt for å svare på innlegg. Ting går litt bedre nå, så jeg håper jeg får litt overskudd til dere også. I dag har jeg faktisk funnet frem malekosten og satt igang med å male kjøkkenet... Bare det er en bragd i seg selv. Må jo ha det fint til jul... Er takknemlig for at noen her inne savner en når det går for lang tid... Det varmer.... Spesiell takk til en bestemt person.....Du vet:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Godt å høre at ting gikk bedre nå. Er alltid godt når ting begynner å gå bedre, etter ting ikke har vært så greit.. Sikkert herlig å finne fram malekosten og få gjort litt slike ting, pleier å hjelpe godt på humøret det:) Er det kjøkkenveggene eller kjøkkenskapene du maler?
konvall Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Nå har jeg malt vegger og lister. Skal kjøpe nye benkeplater, knotter og fliser over benken, så da blir det sikkert bra.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Det hørtes bra ut. Kjekt å pusse opp rundtom. Har stadige prosjekter rundt forbi her også. Men jeg tør ikke male nå som lille snuppa bare er 3 uker..
konvall Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Det skjønner jeg godt. Har hatt planer et helt år nå, så det var jo på tide at jeg kom igang. Begynte med at jeg tok ned gardinene for å vaske de.... Så tenkte jeg at jeg skulle vaske oppå kjøkkenskapene....vips, så var jeg igang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 ja, det ene fører som regel det andre med seg..... Blir sikkert fint, skal ikke så mye til for at ting skal se bedre ut:))
konvall Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Jeg håper det. Kjedelig når det står på, men godt når en er ferdig. Gleder meg bare til å henge opp julegardiner jeg nå.... Er vel litt tidlig enda..Sukk.
blond Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 At du har begynt å male er vel et tegn på forandring og bedring. Godt at det går framover og at du ikke har glemt oss. Har ikke glemt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå