Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Var på kontroll i dag og er 32 fullgåtte uker. Har vert en del bakymret ang meg selv og babyen i magen.... En lang historie litt kort forklart! Startet graviditeten og vekten på 103,4kg, så var ikke noen lettvekter:p Men når er jeg nede i 96 kg og har vert en del bekymret siden både jordmor og legen min har klaget på at jeg ikke har gått opp i vekt og om jeg spiser mat o.l. Da er det jo klart jeg blir bekymret om alt er i orden siden de maser om det hele tiden. Sist jeg var på kontroll ba jeg om og få komme på en ny UL kun for å sjekka at babyen vokste, og da sa hun vi skulle snakke om det og andre ting denne gangen da jeg sku på kontroll! Men i dag var det bare DRITT.....!!!!!!!!! Hun sa at jeg hele tiden hadde noe jeg var bekymret for og hun så ikke hvorfor jeg var det. Og hun sa jeg kunne komme på sykehuset for neste KONTROLL!!!! om 2 uker!!! Men det er jo ikke det jeg trenger..... Nå føler jeg bare at jeg er en belastning for ALLE og vet ikke hvem jeg skal snakke med.... føler ikke noen tar meg på alvor lenger...Klarer ikke dette lenger.... Nå har jeg bare lyst og ikke være gravid lenger... for alt har bare vert problemer HELE tiden:(
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2008 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre?? Og hvem man kan snakke med!
tutta med 2 gutter Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hei :0) Ikke noe koselig å føle det at en ikke blir tatt på alvor. Men i mitt første svangerskap gikk jeg ned 10 kg. Fødte en gutt 4 uker før termin som veide 3095. En helt perfekt vekt. Barnet tar jo til seg den næringa den trenger. Men hva med å ta kontakt med lege eller føden selv. Forklar situasjonen og spør om de har noen du kan prate med. Ikke bra for barnet at du går rundt og er engstelig og stresset heller. Masse lykke til :0)
lillemor_til_to Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 veldi dumt det..men du trenger ikke bekymre deg så mye....eg veide 65kg når jeg ble gravid..men gjen ned i vekt de første månane...(gikk ned 7kg)....etter en stund gikk eg opp...nå er eg i uke 38 og veier 75kg)))hehe...og det går helt fint med babisen å....du trenger ikke gå rundt og bekymre deg for ingenting...ikke bra for babisen vettu...lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå