Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke plaget med kviser,men nå etter jeg blei gravid har jeg fått mange. i ansiktet og på lårene. noen som vet hva det kommer av. Spiser sundt og drikker mye vann.

bruker milde produkter fra apoteket.Bruker ikke sminke!

Hvordan bli kvitt kvisene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hormonene, og det må du sikkert bare leve med.. går sikkert over når du ikke er gravid lenger..

Skrevet

Argh! Ja, jeg også har fått mye mer kviser etter at jeg ble gravid. Ikke veldig plaget, men siden jeg aldri har hatt mer enn én kvise i forbindelse med menstruasjonen, selv ikke i puberteten, så er det jo rimelig plagsomt ;-) Forsøker å være flink til å rense huden med skikkelige produkter. Bruker toner, noe som jo egentlig er sprit, på huden og en god krem etterpå. Etter en god vask, selvfølgelig. Det ser ut til å hjelpe om jeg er flink til det. Bruker heller ikke sminke.

Skrevet

Kan varmt anbefale produkter med te-tre-olje i. Det skal være litt antiseptisk, mulig det er derfor det virker. Har funka utrolig bra for meg, har hatt masse kviser i perioder -mer enn under puberteten : ) Vasker ansiktet og smører på krem før jeg legger meg. Produktet jeg bruker lukter ganske sterkt, så de anbefales neppe de kvalme...

Skrevet

kjenner meg igjen ja!

Ikke plaget med kviser til vanlig, men når jeg ble gravid spratt de fram i panna og litt i ansiktet. blitt bedre no når eg e kommet lengre. Va værst i begynnelsen..

Skrevet

jepp dem er her også. fik det sist svangerskap ogs¨. får i ansiktet og på ryggen:( utrolig irriterede,mnenjeg trøster meg med at der forsvant noen mnd etter fødsel sist. nå rhormonene kom seg ut av kroppen... så håper da inderlig de blir borte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...