Gå til innhold

noen som har flyttet inn i mannens hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om hvordan andre som har flyttet inn i en annen manns hus. Altså inn i et hus som mannen eier. Jeg føler meg ikke helt hjemme, han sier det er like mye mitt, men...... Dette huset er han vokst opp i, alt er "hans". Ønsker heller ikke å kjøpe meg inn, da jeg vet at siden det er hans barndomshjem, vil det alikevell aldri kunne bli mitt. Har foreslått å kjøpe et i lag, men det vil han ikke. Har snakket med han om det, men han forstår ikke problemet. Vi har barn sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å pusse opp litt..

Sett ditt preg på huset..

Kjøp nye pyntesaker til bad og stue osv, som er DERES..

Heng opp et par nye bilder og kjøp et par nye planter.

Bytt litt stil, det trenger ikke koste all verden heller.

Skrevet

Samme som deg...jeg bor i min manns barndomshjem (er gravid). Vi eier det heldigvis ikke,men leier det av svigerfar.

Jeg har fått litt frie hender,så har pusset opp litt,satt opp "mine" ting og egentlig gjort huset til slik jeg vil ha det. Jeg er langt ifra 100% fornøyd,men jeg overlever :P

Skjønner godt at mannen din vil bo i sitt barndomshjem. Hva med å pusse opp litt? Få noen nye farger i samtlige rom? Og når det er gjort,så henger dere opp bilder o.l. sammen slik at dere begge får det slik som de vil. Så går det jo ann å invistere i litt nye møbler,flytte om litt osv osv... Kanskje det hjelper deg til å føle deg litt mere hjemme? Eller er problemet det at det faktisk ikke er ditt? Da ville jeg ha vurdert å kjøpe meg inn...

Skrevet

Det er lurt å kjøpe seg inn uansett. Både fordi du etterhvert vil føle emr at huset er "ditt", og dersom forholdet til mannen din skulle ta slutt, så har du startkapital til å kjøpe noe eget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...