Skurvelurven Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Her er en link for dere som har lyst til å se fødselsevideoen min: http://sordid.blogg.no/1224973072_da_ariel_kom_til_verd.html Vesla ble tatt med planlagt keisersnitt 10 dager før termin fordi hun lå i seteleie, og var estimert til å veie over 4 kilo ved termin. Her får dere se hvordan hun kom til verden, og de første dagene etterpå. Det var en veldig, veldig fin opplevelse:)
Ayka 09+13+14 Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjempefin video! Gråt meg gjennom de 7 minutta (Hurra for løpske hormoner!)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 hei utrolig nydelig film, måtte felle en tåre ja hilsen ei som har fulgt dere i mange år når dere har vært på jobb:) klem
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Så koselig video Kom noen tårer nå altså ) Tydelig at planlagt snitt er noe HELT annet enn det hastesnittet jeg hadde sist hvor ungen mer eller mindre var livløs når han endelig ble henta ut og bare hastet opp på intensiv hvor han ble værende i 8 dager:( pga ustabilt blodsukker Får håpe det går bedre denne gang
LilleMy med nr3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 nydelig film! hva heter bakgrunnslåten du hadde?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Å guri meg for en FLOTT video! Jeg sitter jo å hylgriner! Den var så utrolig vakker! <3
Amazing Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Helt nydelig video!!! Tårene rant i strie strømmer her nå... Sånn som jeg gleder meg til å få baby`n min på magen!!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 jeg og lurer på hva den låta het
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå