Gå til innhold

Fødselsvideoen min:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en link for dere som har lyst til å se fødselsevideoen min:

http://sordid.blogg.no/1224973072_da_ariel_kom_til_verd.html

 

Vesla ble tatt med planlagt keisersnitt 10 dager før termin fordi hun lå i seteleie, og var estimert til å veie over 4 kilo ved termin. Her får dere se hvordan hun kom til verden, og de første dagene etterpå.

Det var en veldig, veldig fin opplevelse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin video! :)

Gråt meg gjennom de 7 minutta :P (Hurra for løpske hormoner!)

Skrevet

hei :) utrolig nydelig film, måtte felle en tåre ja :) hilsen ei som har fulgt dere i mange år når dere har vært på jobb:)

 

klem

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Så koselig video :)

Kom noen tårer nå altså :))

Tydelig at planlagt snitt er noe HELT annet enn det hastesnittet jeg hadde sist hvor ungen mer eller mindre var livløs når han endelig ble henta ut og bare hastet opp på intensiv hvor han ble værende i 8 dager:(

pga ustabilt blodsukker

 

Får håpe det går bedre denne gang :)

Skrevet

nydelig film! hva heter bakgrunnslåten du hadde?

Skrevet

Å guri meg for en FLOTT video!

Jeg sitter jo å hylgriner! Den var så utrolig vakker! <3

Skrevet

Helt nydelig video!!! :) Tårene rant i strie strømmer her nå...

 

Sånn som jeg gleder meg til å få baby`n min på magen!! :)

Skrevet

jeg og lurer på hva den låta het :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...