3barnsmamma<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Satt eller delvis lå i sofan i går kveld, og opplevde at det var et voldsomt press helt ved trusekanten. Var så ille at jeg ikke klarte å ha hverken bukse eller trusa helt inntil huden, var så ubehagelig. Og slik er det i grunnen ofte nå for tiden. Et voldsomt press. Var hos jordmor denne uka, og hun sa at hodet ikke var festet men lå langt ned i bekkenet. Er tredjegangs. Har også en del kynnere, og de er skikkelige vonde. Får skikkelig menssmerter nederst i ryggen og nederst i magen, først svakt som bare øker i styrke. Og smertene er der lenge, ofte ei stund etter magen har blitt myk igjen også. Noen ganger kommer de tett, andre ganger kommer det bare en og en, men alltid like vondt. Er det bare kynnere, eller maserier/premature rier? Har en del av de hver eneste dag. Har ellers et voldsomt press ned mot underlivet, kjennes ut som om ungen plopper ut når som helst. Ubehagelig å gå og sitte. Er øm i underlivet og noen ganger smerter i magen, nedenfor navlen. Vært mindre liv også nå de siste dagene, iallefall på dagtid. er vel mindre plass. Kjenner bevegelser, bare mindre enn for noen dager siden.. Jeg er 34+4.
3barnsmamma<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2008 Dytter.... det stikker veldig like over trusekanten på venstre side også nå. (like over ks-snitt) Er så mye plager og ubehageligheter nå...
myk1+1=2 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg har det slik når jeg har kynnere. Føles som et belte som strammes litt for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå