Gå til innhold

Syns det er så rart å vite


mammatil3 :))

Anbefalte innlegg

at når som helst nå kan fødselen starte....

Prøver å ikke tenke på det men tankene mine er kun der og ikke noen annen steder. Lurer så veldig på hvordan denne lille personen inni meg er................ og jeg er vel ikke alene om å føle det sånn?

Pappaen er like nysgjerrig - vi får ikke gjort mye - blir mest til at vi surrer rundt hverandre........ blir som å være forelsket på nytt *ler*

Det er også 2 storesøsken som lurer veldig på hvem denne lille er og om han ikke snart dukker opp - de har jo ventet like lenge og skjønner at nå nærmer tiden seg - utrolig morsomt å se de engasjerte i hva som skjer med mammas kropp :o)

 

Hva gjør dere andre blivende mammaer for å få tiden til å gå?

 

Lykke til alle dere novembermammaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt med på hva du sier. Går hjemme og prøver å finne på noe å gjøre mesteparten av tiden for å tenke på noe annet. Ikke det at det er veldig effektivt =)

Er kjempe spent og pappaen ringer fler ganger om dagen for å høre om vannet er gått;) Gleder meg utrolig til og få se henne.....

Siden jeg ikke er så mobil lenger blir det en del lesing av bøker og tror det aldri har vært så rent hjemme evt strikke og sy. Kunne trengt litt tips selv=)

 

Lykke til med fødsel og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er fantastisk å kunne tillate seg å ikke gjøre noen ting:) Jeg tenkte jo at jeg skulle drive med scrapbooking eller andre hobbyer, men det er så deilig å bare ligge på sofaen og lese eller pusle på med litt vasking av babyklær og sånn.

 

Kjenner meg så igjen i den "nyforelska følelsen"!! Jeg står opp med mannen min og lager frokost til han jeg, for jeg kjenner at jeg bare har lyst til å være snill med han.

 

Men jeg merker ingenting til fødsel enda, og hodet er ikke festa til tross for bare 7 dager til termin, så det er nok lenge til fødsel her..

 

Hvis jeg ringer til folk får de jo nesten angst fordi de tror jeg skal si at det har begynt. Derfor begynner jeg alle samtaler med "Hei, det har ikke skjedd noe enda altså"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...