januar mamma Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 28 uker i dag og 3.trim.. dette går unna...
WPW Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Velkommen:) Jeg har følt det sånn hele svangerskapet, og nå har jeg bare 7 dager igjen til termin!! Begynner å bli veldig klar for at lillegutt skal komme, men fy søren så fort tiden har gått! Bare nyt at dagene går fort, det har jeg gjort. Jeg begynner nesten å lure på om jeg virkelig har fått kjent på det å være gravid, for så fort har det gått! Lykke til videre:)
januar mamma Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 ja er egentli glad for at tiden går fort og håper det fortsetter på samme måten videre
Maya_1 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Vi er så heldige, som slipper å være så utolmodige! Jeg trodde tiden skulle gå sakte mot slutten, men herregud den går så fort, og nå har jeg plutselig bare 6 uker igjen. Oi, snart bare 5. De sier det nok kommer til å gå sent etter jeg er ute i permisjon og ikke bruker tiden på jobb hver dag, håper det, for jeg har fortsatt mye å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå