Gå til innhold

Dere med bachelor i økonomi og adm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var begynnerlønnen deres? Og hva jobber dere med?

Er snart ferdig, og er veldig usikker på hva jeg vil jobbe med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du utdannelsen var vanskelig? Har lyst på den utdannelsen, men vet ikke om jeg klarer matten som er der.

Skrevet

Det er en ganske krevende utdannelse, men jobber du godt bør det ikke være noe problem! Er mange fag uten matte. Sliter du veldig med matte?

Skrevet

Jeg har ikke problem med matte som er realistisk , men jeg er udugelig i brøk og sånne ting.

Skrevet

Jeg kan vel ikke uttale meg om hele utdannelsen siden jeg kun holder på med første året ennå. Men jeg vil si at vanskelighetsgaden på matten vi har nå spørs hvor mye matte du hatt fra før.

Den bygger vel på 2mx, så for de i klassen min som kun har hatt matte i 1. klasse på videregående, er det en god del å jobbe med. For de som har hatt 3mx er det mye kjent. Jeg har hatt ennå litt mer enn det, så jeg syns matten er veldig grei.

Men jeg tror ikke den er uoverkommelig for noen. Ei jeg kjenner som kun har 1. klasse matte, prater om å ta matten over to semester, slik at hun får litt lengre tid på å lære seg det.

Ellers syns jeg fagene virker greie, men det er nå første året da. Jeg har tenkt å ta revisjon, så da blir de nok verre etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...