Gå til innhold

Sååå trøtt da!


juli-jenta

Anbefalte innlegg

Himmel og hav, ante ikke at det var mulig å være så trøtt. Går i en konstant zombie-liknende tilstand for tiden. Sovner i fanget på kjæresten 20.30 hver kveld nå, han bare flirer...For et liv da!Klarer ikke holde meg våken så jeg får sett favoritten på tv engang,- Greys anatomy...

Har kuttet ut kaffen så det hjelper nok ikke på trøtten heller. Føler at jeg bare vil sove, men det går ikke, holder på med hovedoppgave i tillegg til full jobb og styreverv...sukk!!!

Flere trøttinger der ute?

Zzzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gjesp!!

 

Jeg trodde jeg var heldig og slapp unna alle disse kjipe symptomene men nå begynner jeg å skjønna at denne trøtthetsfølelsen som kommer rundt kl 13 hver dag må ha noe med graviditeten å gjøre...er jo avogtil trøtt på jobb men nå i det siste har det vært hver dag...og varer gjerne noen timer.Aldri drukket kaffe så skal ikke begynne nå...lurer på hva som kan hjelpe? Stikker hodet ut i frisk luft (sitter på kontor) i ny og ne..hjelper litt....jaja...noen uker til nå...eller noen måneder...(puhh) så blir det bedre... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt? æ e helt i en annen verden... puh! trur uker og mnd , blir til år for min del da æ har en sønn på 1 år og 8 mnd fra før som oxo krever sitt... haha men gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der Lala82, kl 13 hver dag!! Og så gir det seg ikke!!

Skjønner hva du mener, hjelper ikke med kontor jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig med det at trøttheten kommer i 13tiden, det er sikker fordi det er rundt lunsjtider og da får man slappet litt av hehe....

 

men ja drit trøtt, men kan ikke sove fordi jeg har en sønn på 15mnd som krever sitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...