Sessa ruger igjen... Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Kunne du gitt meg en teaser på de neste ukene med "vi ordner til jul". Altså hvilke rom tar du for deg fremover? Må se om det er noen rom som du ikke tar opp liksom. Bruker lista de slavisk i år, i fjor ristet jeg på hodet og lo litt av den, men så hadde jeg ikke lest den så nøye heller. I år vil jeg ha det superclean til jul så lista er super!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Syns den tar for seg alle rom. Vaskerom og bod - garasje/utebod - baderokm/wc - Soverommet ditt - andre soverom - kjøkken - og stue. Nå er det jo gangen - og jammen meg rydder eg bort sommerjakker og sandaler i år også. Skulle ikke trodd at eg har lært siden i fjor. hehe. Det har vært kaldt lenge ja....
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Mangler hobbyrommet/kontoret! Det er vel sikkert det siste stedet det blir ryddig til jul, men jeg får ta litt rydding her innimellom.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Der sa du noe... det skulle en absolutt hatt med. Har hobbyrom på soverommet eg da... men det er klart veldig mange som har egent kontor i huset. Hmmm skal la hodet surre litt og komme på en del punkter til kontoret. Takk for tipset.
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 kontoret vårt er strengt tatt en del av loftsstua, men i og med at vi har stue nede også, så tenker jeg på kontoret mer som et eget rom enn som en stue. Hos meg så må i hvert fall dette gjøres: rydde opp på skrivebordet, sortere stoffer, perler, og andre hobbyrekvisitter, legge vekk prosjekter som ikke blir ferdig til jul likevel m.m.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 noterer meg dine gjøremål, klarer nok å få dem med på listen. Eg kan f.eks legge listen for hobbyrom/kontor med samme uken som garasje og utebod i år. Ikke alle har garasje og utebod. Og i allefall ikke intresert i å stor rengjøre der ute. Da kan en priorietere kontoret i stede. Men til neste år kan kontoret få en egen uke.
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Lurt! jeg tipper jeg tar kontoret litt innimellom for jeg må få tatt garasjen skikkelig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå