Shiny84 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 hei, takk for svar!!!! får ikke sendt deg fler pm fordi postkassen din antagelig er full knis....... stor pågang fra desperate prøvere, som meg selv tenker jeg.. hi, hi:) Så artig at du seg graviditet da, blir spennende å se om den sitter eller ikke!! Har mye murringer om dagen, så går liksom med litt anelser... Venter spent på svar fra deg i kveld!!!
cec26 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 hehe... ja, når begge guttene er i seng så skal jeg sette meg ned med deg... vi snakkes senere i kveld da;)
Shiny84 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 hei igjen, takk for at du tok deg tid til å sjekke meg opp litt, he, he.. Får ikke sendt deg pm nå heller, så jeg prøver her, i håp om at du får sett det! Du sier at du er usikker på om det vil feste seg eller ikke... men er det kun framtid du får inn, er vel 2 mnd siden så testet jeg pos før ikm, men fikk mens 2-3 dager over tiden, alså, noe som ikke festet seg.. kan det være dette du får inn, eller er det umulig ettersom det er i fortiden? Jeg hadde håpet å ikke gå høtgravid på sommeren engang til jeg da.... ha, ha, ha, da var jeg sleten!! men , velkommen er det uansett når det blir alså.. har liksom hatt litt press eller hva jeg skal si, ned i underlivet, vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men.. også stikker det mye og jeg har hatt mens murringer ca 3 dager nå.. tok en test i stad, men den var neg, det er jo litt tidlig enda, så får vel vente nærmere ikm før jeg stoler 100 på den. I skrivende stund kjenner jeg veldig press på blæra, kanskje jeg bare har en uvi... he, he, he... at det er det alle symtomene kommer av? nei....., ikke annet å gjøre enn å vente, men tusen takk for opplysningene, det gjør jo ventetiden mye mer spennende!! knis... hvordan ligger det ann i løypa for deg da? har du begynnt jakten etter EL enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå