Gå til innhold

Dette kan da ikke være normalt vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg ikke vært annet enn sliten synes jeg. Føler meg ikke spes. glad, bare sliiiiten.

Begynner å lure på om jeg har B12 mangel igjen.....

Eller kanskje det er dette med at minstemann har brekt beinet som er årsaken til at jeg er så sliten. Synes egentlig det går riktig så bra med han og det og akseptere gipsen.

Bra jeg skal sjekke B12'n på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk stoffskiftet også.

Skrevet

Har du og b-12 mangel? Tar du sprøyter eller tabeletter?

Skrevet

Fikk påvist B12 mangel i sommer og ble satt på "sprøytekur". Mandag skal jeg ha en sjekk på om alt er i orden eller om jeg må utredes for å finne ut hvorfor det er sånn.

Skrevet

Mamma har B12 mangel, og hun må ta sprøyter jevnlig "for alltid". Lurer på om det ikke er hver tredje måned eller noe. Det kan jo hende det er derfor da? Hvis du kun fikk sprøyte i sommer, så har du kanskje gått tom igjen nå.

Skrevet

Hei M

rart at ikke legen din har sagt at du må ta sprøyte hver 3mnd livet ut

det må jeg gjøre og det har jeg gjort i mange mange år..

håper det er derfor at du er sliten..

her i huset er alle syke uten om mannen, begge barna har øyekatarr + at jeg er forkjøla så mannen har vært hjemme hele uka blir nok det i morra også!

god klem

Skrevet

Hei M :-)

Vi får se, det er mulig jeg må det. Uansett så må jeg det når jeg en gang i fremtiden får den operasjonen jeg venter på.

Jeg tok i sommer en sprøyte i uka i 5 uker. Men misstenker at jeg har fått tilbakefall igjen nå. Det kan nok stemme med det at jeg i sommer fyllte opp "lagrene" mine og nå begynner dem nok og gå tom *sukk*. Jeg hater virkelig de sprøytene. Ikke alle som klarer å sette dem riktig virker det som.

Usj, håper du og resten av familien snart er bedre. Ikke noe godt og være syk nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...