Prinsesse Brødhue Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Hvordan går det? Hvor manger er vi igjen? Er det flere enn meg som er konstant sliten og trøtt?
Popelko Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 har termin den 18. og er veldig sliten og trøtt jeg også...gleder meg virkelig til å bli ferdig nå, skal bli godt å få tilbake kroppen sin
Prinsesse Brødhue Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg hadde termin den 18 men ble flyttet til den 16! Gleder meg til å bli kjent med den lille i magen. Er så spent på om det er gutt eller jente! Gleder meg også til å orke å gjøre noe. Gå lange turer og være litt sosial igjen.. For ikke snakke om å kunne ha litt flere valgmuligheter når det gjelder klær. Jeg går igjen i de 3 buksene som enda kan brukes..
November nurk, i Desember Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Termin 25. så får vi se når han kommer
mammatil3 :)) Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg har termin 15. november - og joda det går bra enn så lenge - men kjenner at jeg begynner å bli litt rastløs og nysgjerrig....... Trøtt og sliten er jeg å - men trøster med med at om noen år får man kanskje en hel natts søvn igjen Det rare er at før man nå vet ord av det sitter man der med en liten baby, tenk så lenge vi har ventet på dette da )) Nå er ventetida snart over............... hurra
MyskeMor Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Termin 22. Venter i spenning selv om det ennå er en stund til... Er faktisk i kjempeform, masse energi og ikke trøtt i det hele tatt, har kanskje noe med at jeg nå er i perm og får endelig slappet av hjemme. Baker boller og ser the wire og lengter etter sambo når han er på jobb:) Noen man burde gjøre før man føder? Har et instinktivt ønske etter å lagre masse mat i leiligheten...hehe...dyrisk
Klar for nr 3! Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Har termin 22.nov. var hos jordmor i dag, og hodet er festet..jippi! min mor fødte 2 uker før termin med alle sine barn, og de var 4 kg.. så får ikke håpe jeg går over tiden, og får en megastor baby :s nei satser på han kommer snart. er trøtt og sliten og sover veldig dårlig om nettene.. skal bli deilig å få magen for meg selv igjen også blir spennende fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå