Gå til innhold

Noen som har operert underlivet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på skjønnsleppene??

Gjort dem mindre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men kunne tenkt meg det, men har lest at det kan bli mye komplikasjoner senere... odda ble eg skeptisk.

Skrevet

Jeg har mange "komplikasjoner" nå jeg....derfor jeg vurderer å gjøre dem mindre!!!

Kan ikke sykle, ikke gå med stramme bukser, har problemer med dongeribukse...

Hovner opp, blir vondt og klør. Plaget med med hyppige sopp infeksjoner og mye utflod, som jeg tipper har sammenheng med dem:(

har tatt det opp med fastlege et par ganger, men han tar ikke tak i problemet!!!

Skrevet

jeg og har det sånn, desverre...

Skrevet

Hvor har du lest om dette???

Skrevet

Jeg har operert vekk noe av den ene indre kjønnsleppen. Ble helt maltraktert under fødsel, og hang som en lang skinnfille utenfor de ytre. Gynekologen min henviste meg, og jeg ble operert på statens regning. Enkelt, kjappt og greit. ingen plager etterpå.

Skrevet

Jeg skal, men fordi jeg revnet under fødsel + alle stingene gikk opp så ingenting henger sammen :/

Skrevet

Jeg liker ikke å si det, men det ER grunner til at keisersnitt kan være veldig ok!....

Skrevet

Jeg måtte ha opprettende plastikk etter fødsel, ble klipt i hui og hast og ikke syd sammen bra. Så forjævelig ut og måtte operere under full narkoe 9 mnd etter fødsel.

Det er fordelen med keisersnitt vil jeg påstå (selv om jeg fødte vaginalt igjen uten noen problemer 10 mnd etter inngrepet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...