Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 skal få den til jul av mannen min!! Noen andre som har dyre vesker her? Får nesten litt dårlig samittighet.............!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Elser dyre vesker. Men bestiller de aldri over nett alt for gode forfalskninger for tiden
MintCondition Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Nei, så dyre vesker verken har jeg eller har lyst på gitt, haha. Usjameg. Personlig hadde jeg funnet en hel del annet å bruke de penga på enn et stykke død ku, men hver sin lyst, du får sikkert mye glede av den
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 åh. få link!! jeg vil se! heldige deg. hehe. jeg ønsker meg en sort marc jacobs veske, men det har jeg ikke økonomi til gitt og jeg vet ikke om jeg hadde turt å brukt den. haha. det beste er at det er en veske som man ikke "ser" koster så mye heller.. hehe.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Har ikke bestilt over nett altså. Det hadde jeg aldri turt!
Koseklompen Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Noe jeg er veldig flink til er å ødelegge vesker.. Så....nei..jeg ser ikke vitsen i å bruke så mye penger på noe som ikke har så lang levetid....
Krusemynthe Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Shit!! sier jeg bare...10.000 for ei veske?? Hadde jeg aldri kunnet tenke meg å drømme om. Om så rævva var full av penger. Men jeg har mine dyre vaner og ønsker, jeg også...så kanskje vi ikke er så ulike, bare litt ulikt fokus!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Hehe, hadde jeg fått en tusenlapp mer i mnd så kunne jeg brukt ei månedslønn på den hehehehe..... Så nei, jeg har IKKE det ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Hadde jeg hatt helt sykt bra økonomi, tjent masse penger selv, hatt penger på sparekontoen til barna mine, gjort gode gjerninger og gitt penger til veldedighet da ville jeg følt meg OK med å kjøpe/få en så dyr veske. Ellers hadde jeg ikke vurdert det om jeg så fikk 10.000 av mannen min eller av et flaxlodd Håper du får myyyye utav den.. selv har jeg angret som grisen på solbriller til 3000,- jakke til 3000,- og andre unødvendigheter. -Nettopp fordi jeg ikke fyller mine egne krav til "god samvittighet" nevnt ovenfor.
Mamman til AM&JS Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 For meg er det heeelt unødvendig..mye jeg heller ville hatt til en samlet sum av 10 000 kr.. Men smak og behag..Fikk smykke til samlet sum av 5000 kr i 30 års gave av mannen min..synes det var for dyrt..:/
MammaMia123 Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Å hjelpes... Da har dere for mye penger rett og slett! ;P Men jeg ville personlig ikke kjøpt ei så dyr veske, da jeg synes de ser veldig like ut enten de koster 10000 eller 1000 kr. Jeg har heldigvis veldig mye annet å bruke penger på.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Vi har god råd, jeg tjener bra, vi har penger på sparekontoen til barna og på våre egne kontoer og vi gir til veldedighet hver mnd. Kanskje jeg ikke skal ha så dårlig samvittighet da ;-)
heiraa Skrevet 6. november 2008 #14 Skrevet 6. november 2008 Kunne godt tenkte meg ei dyr, fin veske, men har ikke tatt steget enda.......Hvilken veske er det du skal ha?? Og - gratulerer!
MammaMia123 Skrevet 6. november 2008 #15 Skrevet 6. november 2008 Nei dårlig samvittighet trenger du jo ikke ha.. Er mange som kjøper dyre ting, selvom man kunne fått det samme for 1/4 av prisen! Er jo deres penger, og dere velger jo selv hva dere vil bruke de på! ) Men jeg er litt sånn som elsker å handle mye forskjellig... Ville heller kjøpt meg masse nye klær f.eks i stedet for kun en veske hvis jeg fikk 10000 )
Gjest Skrevet 6. november 2008 #16 Skrevet 6. november 2008 Takk :-) André wallenborg heter designeren. Mossing som meg!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. november 2008 #17 Skrevet 6. november 2008 Samme her har hatt veldig god arbeidsmoral hele livet. Har en mann som også har det. Når vi vil ha noe jobber vi for det og har jobbet oss opp så¨vi har veldig god økonomi =0) Jentene har godt fyllte kontoerr så hvorfor skal ikke jeg også nyte litt av godene =0) Helt enig fisken deilig bruke litt penger på seg selv Men er mer overasket att det er så mange her inne som sier de har så dårlig råd. Ikke mye man må jobbe i dag for å få seg en god slant på bok. Så om arbidsmoralen deres har vært laber før dere fikk unger kom dere opp av sofaen nå.
Angie77 Skrevet 6. november 2008 #18 Skrevet 6. november 2008 Nei, jeg har ikke så dyr veske. Jeg legger alltid fra meg vesker og paraplyer over alt så jeg tør ikke. Trenger du en unnskyldnig kan du jo se det fra et miljøperspektiv; mye bedre å kjøpe en dyr ting i skikkelig kvalitet som du kan bruke i årevis, fremfor å kjøpe 100 som går i stykker/blir stygge på kort tid:) Syns du er kjempeheldig, jeg:)
~sjiraff~ Skrevet 6. november 2008 #19 Skrevet 6. november 2008 "Ikke mye man må jobbe i dag for å få seg en god slant på bok." Det utsagnet der tyder jo på at det er på tide å få hodet OPP av sanda og innse at hverdagen ikke er lik for alle.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 6. november 2008 #20 Skrevet 6. november 2008 Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2008 #21 Skrevet 6. november 2008 Unnskyld meg, 2girls=0)lyst på nr 3=0), men det er faktisk mange som på tross av en del utdannelse ikke tjener så veldig godt. Vi er i den situasjonen at vi begge med 4 års utdannelse eller mer ikke engang vet om vi kan få råd til å kjøpe leilighet når vi er ferdig med studier. Det er ikke slik at alle får en god slant på bok helt uten videre. Om du tror det så vet du ikke så mye om variasjon i inntektsnivå. Og vi har faktisk veldig god arbeidsmoral selv om vi ikke er såpass godt tjenende som det du tydeligvis er.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. november 2008 #22 Skrevet 6. november 2008 veske til så mange penger hadde eg ikkje kjøpt meg. Og som det er kommentert over at det er ikkje bare å jobbe litt så får ein ekstra slant på kontoen. Eg er student og mannen min jobber fullt men har ikkje meire enn 350 000kr i året. Me har hus og gjeld og det er ikkje meire enn det må for at endane skal møtast og da er det ikkje inkludert penger til klær for meg og mannen min. Han trenger ikkje så mykje nytt men deg gjør eg, har gått ned 10-15kg det siste året og har ikkje kjøpt meg ein genser det siste året. Så hadde eg hatt 10 000kr til fritt bruk så hadde eg ikkje kjøpt ei veske...... Ja eg er på utkikk etter ein jobb der eg kan tjene litt ekstra, men det er ikkje så lett i dessa tider. Eg går også på skulen seint detta semesteret så det har vert litt begrensa kva eg evt kunne gjera. Det er snart over og det blir ikkje slik etter jol men uansett så er det ikkje så lett.
Tarantellamora Skrevet 6. november 2008 #23 Skrevet 6. november 2008 Jaja, alle har hver si greie som de vil bruke penger på. Selv hadde jeg aldri i livet brukt så mye penger på en veske. Ikke hadde jeg hatt samvittighet til det heller.. Men jeg kjenner jeg er misunnelig på at dere har råd til å prioritere slik...
MammaMia123 Skrevet 6. november 2008 #24 Skrevet 6. november 2008 Å hjelpe meg 2girls=0)lyst på nr 3=0) !! Det der er noe av de dummeste utsagnene jeg har lest innpå her! Hva i alledager har en god arbeidsmoral med om man kan kjøpe/vil kjøpe seg ei så dyr veske??? Og du burde virkelig få hodet ditt opp av sanden, om du tror alle kan jobbe seg til mye penger, for så enkelt er det overhodet ikke! Uansett hvor mye jeg jobber vil jeg aldri kunne bli rik.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #25 Skrevet 6. november 2008 HI her! Jeg kan si som så at jeg aldri i livet ville ha brukt disse pengene på en veske hvis jeg da hadde måtte forsake andre, viktige ting. Og jeg skjönner godt at det er mange som ser dette som unödvendig! Er heller ikke med på linjen at det bare handler om höy arbeidsmoral. Mange mennesker som jobber og sliter og som aldri, noen gang i livet, kan ta seg råd til noe slik! Vi er i den heldige situasjonen at vi har god ökonomi, vi har lave utgifter og höye inntekter! Ingen av oss har studielån, selv om vi begge har höye utdannelser. Og huset vår, var vi heldige å kjöpe å når det var billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå