Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Og da er det snakk om barbering, ikke de som er modige nok til å vokse...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hver gang jeg dusjer... Ca annenhver dag mao!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Går til intimfrisør annenhver dag. Får deilig oljemassasje etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Hvis jeg ikke barberer meg minst en gang i uka, så nekter mannen min å slikke meg. Og det vil jeg ikke gå glipp av! Til gjengjeld så suger jeg ham et par ganger i uka også, da.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 hva slags mann er det. jeg barberer meg aldri men slikker meg minst 3 ganger i uka og det er deilig
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Hver gang jeg dusjer. Men i disse høygravidtider er det nå er form for risikosport.. Så snart faller det rab på mannen. Tok Brasiliansk voksing før. Men synes det er oppskrytt! Jeg er hvertfall ikke hårfri i 1 uke engang etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 hver gang jeg dusjer, altså hver/annenhver dag
Gjest Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Ca en gang i uka, noen ganger 2..Synes det er greit at jeg ikke holder på der nede hele tiden liksom, blir mindre rødt osv også om jeg venter litt :-) Ved mensen gidder jeg ikke som regel.. Men nå er jeg nesten helt glatt da så gjør jo ikke noe om det kommer litt mer hår for da kan jeg frisere litt også, variasjon er bra :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Intimfrisører finnes faktisk, ihvertfall i Oslo. Du får bare søke på nettet, så dukker de vel opp, tenker jeg. Hvis de ikke har gått i dekning, da...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #12 Skrevet 7. november 2008 Relativt sjeldent, ikke fordi jeg synes det er direktevakkert med urskog bedetil, men jeg får så mye røde vonde prikke etter barbering så pleier som regel og ungå det.men det går jo ann å klippe og holde orden der nede for det;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #13 Skrevet 7. november 2008 ...øh...du ser ikke selv hva dette ser ut som?.....massasje også....
tante grusom master of law Skrevet 7. november 2008 #14 Skrevet 7. november 2008 To til tre ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #16 Skrevet 7. november 2008 For øyeblikket må jeg ha hjelp av min mann,magen er i veien, og jeg ser ingenting, så jeg tør ikke å gjøre det selv!! Vanligvis 1 gang i uka
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #17 Skrevet 7. november 2008 Bruker han maskin, eller? Og After Shave etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå