Gå til innhold

Hvor ofte barberer dere underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da er det snakk om barbering, ikke de som er modige nok til å vokse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg dusjer... Ca annenhver dag mao!:)

Skrevet

Går til intimfrisør annenhver dag. Får deilig oljemassasje etterpå.

Skrevet

Hvis jeg ikke barberer meg minst en gang i uka, så nekter mannen min å slikke meg. Og det vil jeg ikke gå glipp av! Til gjengjeld så suger jeg ham et par ganger i uka også, da.

Skrevet

hva slags mann er det. jeg barberer meg aldri men slikker meg minst 3 ganger i uka og det er deilig

Skrevet

Hver gang jeg dusjer. Men i disse høygravidtider er det nå er form for risikosport.. Så snart faller det rab på mannen.

Tok Brasiliansk voksing før. Men synes det er oppskrytt! Jeg er hvertfall ikke hårfri i 1 uke engang etterpå.

Skrevet

hver gang jeg dusjer, altså hver/annenhver dag

Skrevet

hvor finner du den intimfrisøren?

Skrevet

Ca en gang i uka, noen ganger 2..Synes det er greit at jeg ikke holder på der nede hele tiden liksom, blir mindre rødt osv også om jeg venter litt :-) Ved mensen gidder jeg ikke som regel.. Men nå er jeg nesten helt glatt da så gjør jo ikke noe om det kommer litt mer hår for da kan jeg frisere litt også, variasjon er bra :-)

Skrevet

Intimfrisører finnes faktisk, ihvertfall i Oslo. Du får bare søke på nettet, så dukker de vel opp, tenker jeg. Hvis de ikke har gått i dekning, da...

Skrevet

Relativt sjeldent, ikke fordi jeg synes det er direktevakkert med urskog bedetil, men jeg får så mye røde vonde prikke etter barbering så pleier som regel og ungå det.men det går jo ann å klippe og holde orden der nede for det;)

Skrevet

...øh...du ser ikke selv hva dette ser ut som?.....massasje også....

Skrevet

To til tre ganger i uken.

Skrevet

For øyeblikket må jeg ha hjelp av min mann,magen er i veien, og jeg ser ingenting, så jeg tør ikke å gjøre det selv!!

Vanligvis 1 gang i uka

Skrevet

Bruker han maskin, eller? Og After Shave etterpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...