Gå til innhold

Litt irritert på mannen min jeg.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket om å skaffe oss hund, særlig mannen har lyst på, jeg vil egentlig vente til vi har fått de ungene vi skal ha og at ungene blir større. Anyway, en kveld fant han en hund på finn.no som eierene ikke kan ha lenger for de har ikke tid til den lenger. Veldig flott hund som mannen falt konstant for. Dagen etter ringer han eierene til denne hunden og det ender med at den dusten av en mann sier at vi vil ha hunden, uten jeg egentlig hadde sagt til han at det var greit. Vi hadde snakket om det, men jeg synes jeg var tilbakeholden, han synes det virket som jeg var like ivrig som han. Kjenner jeg er rimelig irritert nå altså. Jeg synes ikke det er riktig at vi skal få hund, når jeg egentlig ikke er så giret på det. Hva synes dere/ hva hadde dere gjort i denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge en av dere absolutt IKKE vil, skal den tas hensyn til.

Skrevet

Synes det er nokså sprøtt av ham å si at dere skal ha den før dere har vært å sett på den, sett hvordan den går overens med dere og med ungene osv.

Dersom du ikke vil ha hunden må du bare si ifra, så får han ringe eierne og beklage at han gav dem en lovnad han ikke kan holde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...