Gå til innhold

Noen som har tatt samfunnsfag som privatist her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal opp til priv eksamen 26 nov og har ikke lest hele boka en gang... hehe... og jeg burde ha en 6er.. så jeg får begyne og lese... hehe... huff..

men er det ikke 5 temaer man kan komme opp i? er det fastsatte temaer eller forandres de vært år? og hvordan funket deres eksamen?

må man vise at man kan boka? eller at man kan tenke selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det ikke som privatist men på skole, vil bare ønske deg lykke til med eksamen:)

Og det er ingen krise om du ikke får en 6 vel? Det viktigste er vel at du står?

Masse lykke til:)

Skrevet

krise og krise, enten må jeg flytte til fredriksta eller så må jeg ikke ;-) så det føles litt krise.. hehe

Skrevet

hehe hæ?? Flytte til fredrikstad?

Skrevet

det er kjempeenkelt, men hadde nok lest litt i boken, men veldig enkelt å få seksere. men er det sammfunnsfag du mener eller samfunnskunnskap(altså sk)? jeg har smafunnsfag, 2 og 3 sk.

Skrevet

ja jeg må ha 52 poeng for å komme in på sosionom i oslo med en sekser i samfunnsfag har jeg 53 poeng... så om jeg ikke får sekser kommer jeg ikke in i oslo men i fredrikstad, så da må jeg pakke tingene og flytte :-S

men det går jo sikkert... hehe

Skrevet

jepp samfunnsfag, det 3 timersfaget man har på vidregående. så jeg burde jo kunne si noe fornuftig om det aller meste... hehe.. fant 5 feil i kapitele om familie... hehe.. håper jeg får det, da får jeg ihvertfall 6er.. hehe..

har også hørt at det er lett. skal nilese fram til da. fikk bare litt angst for jeg trodde det var i desember en gang også ble det plutselig så nerme.. hehe

Skrevet

jeg hadde det i våres, og jeg fikk 2 temaer... en del om familie/ungdom og en del om domstoler.

alle som hadde sammen med meg fikk også to oppgaver å fortelle om...

lykke til :o)

Skrevet

Jeg tok det som privatist for to år siden, fikk om parlamentarismen og fikk 6:0!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...