Endelig mamma! Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Var på seksukerskontroll på sykehuset i går, og i dag dumpet det en regning ned i postkassen... Trodde alt ang svangerskapet var gratis jeg? Ikke stod det noe om betaling i innkallelsen heller. Men for all del, må jeg så må jeg... ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg var på seksukerskontroll hos fastlegen, og fikk beskjed om at denne undersøkelsen var gratis
Blåmandag¤ Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Nå er du ikke gravid mer, nå er det slutt på moroa.
Krusemynthe Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Det skal være gratis, hvis du bruker de offentlige. Legen min sa i hvertfall at alt tom 6ukerskontrollen var dekket - nettopp fordi de så gjerne vil at alle skal komme.
Blåmandag¤ Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Kanskje det er for materiell? Jeg mener å huske at jeg betalte bittelitt for seksukerskontrollen etter at eldste var født. Var aldri på kontroll etter nummer 2.
Krusemynthe Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2004/02/13/strid-om-6-ukerskontrollen/index.xml Det står om betaling for denne litt langt ned i artikkelen
Gjest Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Den skal være gratis, men vet enkelte leger er "gnine" og tar betalt for materiell.
Endelig mamma! Skrevet 6. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2008 Ringte til sykehuset, og joda, det er gratis, jeg hadde rett! Muhahaha! :-D
Kanutten83 Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 I følge legen min så skal den være gratis i og med at den er i forbindelse med svangerskap og fødsel. Men synes han i den artikkelen er helt på trynet, den kontrollen er jo en trygghet for at alt er som det skal, og man må ikke hvis man ikke vil. Og selv om alt var fint på barsel så er det ikke sikkert at det er det når man har vært hjemme noen uker... Og at den kontrollen sykligjør friske kvinner??? Noen av dere som følte dere sykligjort når dere troppa opp hos legen? Er det mulig...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 jeg var hos privatpraktiserende gyn med henvisning fra lege, og det var gratis for meg...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 det er ca 2 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå