Gå til innhold

Phenergan? Er dette farlig? HYPEREMESIS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hyperemesis, og har fått dette kvalmestillende middelet av legen. Jeg sa at jeg var og er meget skeptisk til å bruke kvalmestillende, jeg tar ikke engang paracet, når jeg har en liten en i magen.

 

Legen sa at det var verre med all colaen jeg drikker. (drikker nesten en liter om dagen, eneste jeg får i meg uten å kaste opp). Så hun mente dette var veldig veldig trygt.

 

Men, det står på felleskatalogen at det ikke skal brukes av gravide. Så jeg skjønner ikke.

 

Dere andre med hyperemesis, hva gjør dere?

 

jeg er så lei av å kaste opp hele døgnet, og gå ned i vekt. Bare være inne i huset.. Men, jeg tar ingen risikoer. Den lille i magen er viktig, men det er også viktig at jeg får i meg noe næring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var det jeg fikk mot kvalmen, og det fungerte ikke i det hele tatt. Kastet opp like mye for det.

Skrevet

Jeg hadde god hjelp av phenergan under andre svangerskapet. Hadde intet valg, for med kunne jeg klare å beholde litt innimellom og hvis jeg tok det helt med ro. Uten kastet jeg opp av å snu meg i sengen.

Phenergan er det sykehuset og gynekologen anbefalte. Brukte afipran i første svangerskap uten at det hjalp i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er bare SÅ skeptisk til medikamenter, men legen sa at om jeg ikke ble bedre nå, så måtte hun legge meg inn på sykehuset.. IIIK. Det vil jeg jo ikke..

 

Sitter å ser på pakken, men føler meg som en "narkoman" om jeg tar tabletter..

 

sikkert teit, men.. jeg er redd..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...