Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Var så trist, så må bare dele med dere.. Watermark - Glory Baby Glory Baby, You slipped away As fast as we could say baby, baby You were growing, what happened Dear, You disappeared on us baby, baby Heaven will hold you before we do Heaven will keep you safe Until we're home with you Until we're home with you CHORUS We miss you everyday, miss you in every way But we know there's a day when we will hold you, we will hold you And you'll kiss our tears away, when we're home to stay *We can't wait for the day when we will see you, we will see you But baby let sweet Jesus hold you, until mom and dad can hold you* You'll just have heaven before we do You'll just have heaven before we do Sweet little baby, it's hard to understand it Cause we are hurting, we are hurting But there is healing, and we know we're stronger people Through the growing, and in knowing All things work together for our good And God works his purposes Just like he said he would, just like he said he would CHORUS BRIDGE I can't imagine Heaven's lullabies And what they must sound like But I will rest in knowing Heaven is your home And it's all you'll ever know, all you'll ever know Maria Arredondo - With Hope This is not at all how we thought it was supposed to be We had so many plans for you we had so many dreams And now you’ve gone away and left us with the memories of your smile And nothing we can say and nothing we can do can take away the pain The pain of losing you But we can cry with hope we can say goodbye with hope Cause we know that our goodbye is not the end And we can grieve with hope cause we believe with hope There’s a place where we’ll see your face again And never have I know anything so hard to understand And never have I questioned more the wisdom of God’s plan But through the cloud of tears I see the father’s smile and say well done And I imagine you where you wanted most to be seeing all your dreams come true Cause now you’re home and now you’re free But we can cry with hope we can say goodbye with hope Cause we know that our goodbye is not the end And we can grieve with hope cause we believe with hope There’s a place where we’ll see your face again we’ll see your face again Say goodbye We have this hope as an anchor Cause we believe that everything God promised us is true So we can cry with hope we can say goodbye with hope Cause we know that our goodbye is not the end And we can grieve with hope cause we believe with hope There’s a place where we’ll see your face again we’ll see your face again
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Og så har du Eric Claptons Heaven. Han mistet sin sønn i en ulykke, sønnen datt ut fra 13. etasje eller noe.... Og sangen er til sønnen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Luther Vandross - Dance with my father
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Flypsyde ft Tatu-Happy birthday søk på denne sangen på youtube, blir så trist av den..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg mistet datteren min for noen måneder siden. Dere vet ikke hva dere snakker om...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Det kan vel ikke du vite, vel Anonym 1457? Og ja, jeg mistet en sønn på 3 år for rett over to år siden, vet DU da automatisk hvordan JEG har det?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Uff.. Jeg vil bare si at jeg sender dere som har mistet øyenstenene deres, min dypeste medfølelse..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 trodde den handla om å ta abort jeg...
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Tears in Heaven er den tristeste sangen jeg vet om. Har aldri kunnet høre den uten å begynne å gråte! Det at den handler om sønnen hans som døde er jo trist nok i seg selv, i tillegg het storebroren min, som døde for 18 år siden, Erik, så jeg har alltid satt den i sammenheng med han. Kjenner jeg får klump i halsen bare av å tenke på den sangen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Jo det stemmer at den flipsyde sangen handler om abort, men at han angrer på valget..Teksten er og melodien er i vertfall veldig trist.. snufs..
Cat.68 Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Jag vill alltid älska, med Caroa Häggqvist er sterk. Den har jeg grått brønner til ,og klarer den dag ikke å høre den uten at tårene triller for min lille engel. (
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Bare for å være litt pirkete,ang den flipside sangen..er ikke han som ville ha abort,var dama som valgte det,han ville ha barnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå