Gå til innhold

Hva synes dere om denne aldersforskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama er 29 år, har to barn 10 og 4 år.

Han er 21 år, nettopp ferdig med lærlingetida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, om det funker for dem er vel det det vikstigste:0)

Mannen min har en kollega hvor HAN var 21 og hun 31 (og med to barn..) da de ble et par. Nå er han 41, hun 51, og de har fått to barn til. Og er lykkelig gift - såvidt vi vet;0)

Skrevet

He he joda det er jo litt "spesielt" men hvorfor skal ikke vi kvinner kunne finne oss en som er yngre?!

Skrevet

kjærlighetens veier er uransaklige. men funker det så funker det :-)

Skrevet

Det er 11 år mellom mine foreldre, pappa er yngst og de har vært gift i 40 år nå:)

Skrevet

Helt greit! Kvinner må jo å få ha lammekjøtt hehehehe

Men seriøst, om de er glad i hverandre og trives sammen så spiller vel ikke alder noen rolle.

Jeg var sammen med en på 24 da jeg var 16! DET var ikke noe særlig...... jeg var altfor ung! Men når begge parter er voksne så må det jo gå greit :-)

Skrevet

det syns jeg er helt ok, bare han vetr hva han vil..... kjedelig å bli voksen og liksom hoppe over "ung-voksen", men jeg tror at kjærlighet ikke handler om alder.

Skrevet

Det er lillebroren min som har funnet seg dame:-)

JEG reagerte litt på det, (Ikke til han da) men det er nok fordi han er fryktelig umoden for alderen. + at han se ut som om han er 16, hehe.

Skrevet

jojo... at han ser ut som han er 16 gjøkke no, men om han er en umoden sjel, så er jo ikke dette et varig prosjekt, og da hadde jeg vel hinta litt om at en alenemor ofte ønkser seg noe varig og trygt og fast ganske fort, .... tenke litt før han lager bøll og krøll tenker jeg nå ;-)

Skrevet

Hvis det hadde vært andre veien, at dama var 21 og han 29 da tror jeg ikke så mange hadde ragert??:)

Syntes det er vanskelig å mene noe om en aldersforskjell jeg, hvertfall når man ikke kjenner personene.

Man kan være 21 og oppføre seg som om man er 40 og omvendt:)

Skrevet

Greia er at han har hatt en dame i sitt liv. Og det ble slutt nå i høst fordi han fikk klaus av at det ble så seriøst. De hadde kjøpt hus å greier, og det er nå solgt.

Så finner han seg en dame med to unger? Skjønner ikke hva han tenker på jeg.

Skrevet

Det er ikke tilfelle her:-)

Dette er mammas lille gutt, som ikke har opplevd stort.

Han tar lite ansvar, og tar ingen "voksne" avgjørelser selv.

Dama virker grei hun, men jeg tror hun fort kan bli skuffet:-(

Skrevet

riste litt i lillebroren din du... jeg tror han trenger det... hvis det er sex han vil ha så burde han finne ei uten unger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...