Gå til innhold

Flere som klør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har små kløende røde nupper på beina (ser ut som stikk) så begynner nesten å tro jeg har midd allergi eller noe sånn. Klør også generellt ellers på kroppen.. Er dette svangerskapeskløe? Vinterkløe? Vet ikke om det er noen hensikt å ringe legen med dette for det er ikke spesiellt plagsomt. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Svangerskapskløe er mest kløe på magen, inni hender og under føtter har jeg hørt. Så kanskje du bare har fått eksem/utslett?

Skrevet

jeg hadde helt ekstrem kløe på leggene for noen uker siden. Det var helt grusomt!! Følte at jeg kom til å bli gaaaal. Men jeg har en egen teori om hvorfor det skjedde (siden det tydeligvis ikke var vanlig svangerskapskløe...) Det kom et par dager etter at jeg hadde barbert leggene, mao mens hårene grodde ut igjen. Jeg har fått endel vann i leggene, så derfor tenkte jeg at kanskje hårene hadde problemer med å vokse ut igjen.. hehe, kanskje ikke så lur teori, men kløen forsvant iallfall da hårene hadde vokst litt. Så nå håper jeg at jeg får god tid til å barbere leggene etter at riene starter, så jeg slipper å komme til føden helt ustelt.. Barbering er iallfall uaktuelt før den tid, for den kløen var HELT GRUSOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS- aloe vera og masse fuktighetskrem lindret veldig bra. ellers fikk jeg tips om hvitvask som fås på apoteket, men det rakk jeg ikke å prøve-

Skrevet

jeg klør veldig under armene, og hvitvask anbefales:)

Skrevet

Hehe, jeg klør OVERALT utenom der man SKAL klø (inni hender og under føtter). Spesiel på leggene (noe sinnsykt!), under armene, på overarmene og magen.. aner ikke hva det skyldes, men har kommet i det siste så er vel en annen bieffekt av svangerskapet da vel..

miss 80 : hva mener du med hvitvask? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...