Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Vasokonstriktiv effekt indikerer at xylometazolin kan være skadelig under graviditet. Absorberes i liten grad systemisk ved intranasal administrering. Det er derfor mindre sannsynlig at preparatet kan forårsake fosterskadelige effekter. Kan brukes under graviditet i terapeutiske doser. Vil det si at jeg kan bruke det et par ganger om dagen i noen dager når det er full krise, selv om jeg er gravid? hehe, blir stressa av disse ordene her jeg...
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 flott, takk for svar=)
ApriIbaby Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Pussig du spør om dette. det har vært mitt dillemma i dag og. tette bihuler og hodepine også disse ordene som jeg og leste på morgenen. For å være på den sikre siden brukte jeg barne Otrivin. Da føler jeg meg i hvertfall trygg
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Har du prøvd saltvannspray eller nesehorn? Om ikke så hadde jeg prøvd det først og sett om det hjelper. Jeg fikk beskjed fra legen om å ikke bruke Otrivin, men vet at mange bruker det (også i samråd med lege). Så, prøv deg litt frem med saltvann o.l., og om ingenting annet hjelper så er det nok bare å bruke den.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Bruk heller rhinox dersom du er gravid.. det sa i allefall min lege =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå