Gå til innhold

Hm.... felleskatalogen, ang otrivin (nesespray)

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Vasokonstriktiv effekt indikerer at xylometazolin kan være skadelig under graviditet. Absorberes i liten grad systemisk ved intranasal administrering. Det er derfor mindre sannsynlig at preparatet kan forårsake fosterskadelige effekter. Kan brukes under graviditet i terapeutiske doser.

Vil det si at jeg kan bruke det et par ganger om dagen i noen dager når det er full krise, selv om jeg er gravid? hehe, blir stressa av disse ordene her jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

flott, takk for svar=)

Skrevet

Pussig du spør om dette. det har vært mitt dillemma i dag og. tette bihuler og hodepine også disse ordene som jeg og leste på morgenen. For å være på den sikre siden brukte jeg barne Otrivin. Da føler jeg meg i hvertfall trygg

Skrevet

Har du prøvd saltvannspray eller nesehorn? Om ikke så hadde jeg prøvd det først og sett om det hjelper.

Jeg fikk beskjed fra legen om å ikke bruke Otrivin, men vet at mange bruker det (også i samråd med lege).

Så, prøv deg litt frem med saltvann o.l., og om ingenting annet hjelper så er det nok bare å bruke den.

Skrevet

Bruk heller rhinox dersom du er gravid.. det sa i allefall min lege =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...