mor til 2 gullunger Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 25 og 26 gav eggløsningstesten utslag, når kan jeg ta en graviditetstest? nNoen som vet?
cec26 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 jeg ville ha kjøpt en test jeg.... lykke til
Stine? Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hei ceciliea=) Jeg testet også positivt på el tester 2 dager før IKM, men negativt på graviditetstesten dagen før IKM. Jeg valgte å vente til mensen ikke dukket opp jeg, så to dager etter IKM tok jeg ny test, og den var positiv:) Man bør vente til IKM før man kan stole helt på testene.. Det er iallefall det som er skrevet på de:) Lykke til, og krysser fingrene for at det er noe
tjorven- nr 3 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 ville tatt den på lørdag...14 dager etter El : )
mor til 2 gullunger Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg tok en test nå i dag tidlig men den var negativ, men det er kanskje for tidlig enda. Får ha is i magen noen dager til.
tjorven- nr 3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 ja ha is i magen !! vent til IKM-dagen. Jeg er på dag 29 i syklusen og venter med testen til lørdag! - har bare 1 liggende, så sparer i d lengste på den : )
mor til 2 gullunger Skrevet 6. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2008 Er på andre syklus etter at jeg fikk mensen igjen etter siste mann. Han har akkuratt blitt året, så har ikke så veldig store forhåpninger. Krysser fingrene for positiv test for deg på lørdag. Har du mange barn? Har en gutt på 1 år som nevnt og ei jente på snart 6 år. Hadde vært koz med en til snart ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå