2 solstråler:)blir gutt nr 3:) Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Har 2 skjønne gutter fra før og var ganske sikker på at jenta kom denne gang, men det blir visst enda en gutt! Termin ble flyttet 2 dager fram - til 30 mars:)
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Gratulerer med enda en gutt Da blir det fart i heimen vet du ) Jeg har gutt på snart 2år fra før og får jente denne gang og vi har termin samme dag 30.mars!
Pølsa Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg har tre gutter, og var også sikker på at tredjemann var ei jente helt til jeg kom på UL og fikk se en tydelig tut....Guttene koser seg veldig mye sammen da, så egentlig er det helt topp å ha tre gutter! Billigere er det også - masse gjenbruk på klær og leker. Nå er jeg gravid med nr. 4, men bare 12+4 ennå, så jeg vet ikke kjønnet, men regner med at det blir ena en gutt.
jubalong 5+1= 6 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg har 4 stk, ogde 3 første var gutter... De storkoser seg sammen, og jeg husker jeg tenkte før han(3`djemann) kom at det hadde vært moro med ei jente, men magefølelsen sa hele tiden gutt!! Og da han kom ville jeg for alt i verden ikke ha byttet det blå teppet med et rosa...Så morsinstinktet fungerte perfekt!! :-) Ønsker deg lykke til med de 3 guttene dine, selv om du sikkert får høre at andre folk ønsker deg ei jente..(rart, men..)
2 solstråler:)blir gutt nr 3:) Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2008 Det er rart, trodde kanskje jeg ville bli skuffet dersom jm sa det skulle bli enda en gutt - siden dette er siste gang jeg går gravid - men den tanken var helt fraværende. Det som er litt spesielt, og komisk, er at min søster også har 3 gutter:) Jubalong 4+1=5: alle håpet på en jente for min skyld, bestevenninna mi sier t o m at "håpet er ikke over før han/hun er ute";) jaja, jeg er lykklig over gutten min jeg!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 så koselig da.motsatt på meg da.hva så sikker på at tredje ble gutt,men nei,det blir ei jente til.lure jente i magen her ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå