Gå til innhold

Bading i syden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Finner ikke reisedebatten lengre, så jeg håper kanskje noen kan hjelpe meg her....

Tirsdag reiser jeg og mannen min på en en-ukes tur i Egypt. Min snille mamma skal passe de tre englene våre hjemme, så d blir kjærlighetstur før nr 4 kommer. Er i uke 28 nå. Det jeg lurer litt på er hvor det er lurest å bade, i havet eller basseng, sånn hvis det er lurt å bade i det hele tatt. Håper det er noen som kan dele litt kunnskap/erfaringer med meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Mauritius for noen uker siden. Jeg badet både i sjøen og bassenget. Tror ikke det er noe problem. Da jeg sa til jordmor og legen min at jeg skulle dit på ferie fikk jeg bare beskjed om å passe på hva jeg spiste, og at ikke jeg blei for varm når jeg var i sola.

Må kose deg masse på ferie :)

Skrevet

Så lenge du ikke er plaget med blødninger eller andre underlivsplager, er det bare å bade både i basseng og havet. Du skal ikke dykke, men snorkling er OK.

Slimproppen hindrer uvedkomne bakterier å trenge inn dit de ikke skal.

Kos dere og god tur!

Skrevet

Så deilig å få tilbakemeldinger:) Tusen takk:) Jordmora sa til meg også at jeg måtte passe på hva jeg spiste, men ellers skulle jeg bare kose meg på tur. Glemte jo da å spørre om badingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...