Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg er 39 pluss en i dag og har siste uken hatt murringer i rygg og mage, samt til tider veldig sterke kynnere ( som noen ganger har kommet regelmessig ). Er oppe minst 5 ganger pr natt for å gå på do det gjør bare helt sinnsykt vondt både før og etter jeg har vært på do. Aner ikke om jeg er moden eller har åpning eller noe slikt da dette ikke er sjekket. Vet bare at hodet er festet. Men det kjennes innimellom ut som babyen presser seg nedover....Samboer vil at jeg skal ringe føden for å høre med dem...eventuelt om jeg kan få komme å sjekke hvor langt ting egentlig har kommet....men jeg føler meg så hysterisk......!!! Ringte for noen dager siden da jeg trodde jeg lakk fostervann..noen det mest sannsynlig ikke var allikevel.....Noen gode råd?? Bør jeg ringe eller er dette helt normal?
babyfrøken *mamma* Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg synes man skal ringe når man er urolig selv jeg. Hvor terskelen går for det er jo veldig individuelt, men synes iallefall ikke man skal ha noen betenkeligheter med å ta kontakt. Det er jo pga gravide kvinner som oss at de er der (",) Dessuten er det de som er best kvalifisert til å svare på det meste av det vi måtte lure på, så bruk den kunnskapen når du har behov for den! Og skulle noen synes at du er hysterisk eller masete av den grunn, så la det være deres problem. (",)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Jeg syns du skal ringe. Mye bedre enn å gå å bekymre deg/lure på hva som skjer. Å du er ikke hysterisk! Til meg har de på føden sagt at man skal ringe uansett om man syns det virker teit, de er jo på jobb nettopp for å hjelpe DEG når du ringer. Lykke til
Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Tusen takk for svar!) Jeg har bestemt meg for å drøye litt med å ringe. Har lest gjennom en del andre innlegg her og ser ut som dette med murringer er ganske normalt. Så det beroliget meg littegrann:o) Blir jeg mer bekymret skal jeg ringe, men babyen beveger seg som før så ingenting som tyder på at det er noe galt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå