JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg har så vondt av og til i ribbeina. Både fremme og bak på ryggen. Av og til er det så vondt av jeg må ta av BH`en for jeg klare ikke å ha på den. Å det gjør vondt å puste. =S Skal det være sånt?
Milena Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei. Jeg har det som deg. Mest på høyre side. Føles som om babyen har en fot el.liknende under ribbeina hele tiden. Veldig problemer med å sitte, og også å ligge den siste tiden. JM har ikke sagt at det er noe uvanelig til meg iallefall...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Har det sånn eg og, holder på å bli gaal! finner ingen gode sovestillinger eller sittestillinger:/ JM sier at alt er normalt og at det kanskje hjelper litt å dytte litt i magen sånn at babyen kanskje flytter litt på seg eller å gå ei lita runde i leiligheta:) har ikkje hjulpe så ekstremt masse for meg hittil, men kanskje det kan funke for deg:) For ryggsmertene bruker eg ei varmeflaske med ganske varmt vatn, det lindrer bra på smertene! Absolutt å anbefale!
maritulla Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 jeg har det på samme måte...har nesten ikke brukt bh de siste ukene..føler at jeg må ligge flatt hele tiden..skikkelig ubehagelig... men men,det hører jo med..er ikke så lenge igjen,7 uker:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå