flypapir Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Synes jeg hører så mye om de som sover dårlig, så følger meg veldig heldig siden jeg sover som en stein stort sett hele natta.... Har ei på snart 3år som våkner noen ganger, men de oppvåkningene benytter jeg bare til doturer og til å skifte side (gjør ikke det i søvne lenger).. Bortsett fra dette sover jeg kjempegodt, selv med bekkenløsning! Andre som føler seg heldige når det gjelder søvn?
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 jeg sover godt..nå som samo er borte, sovner jeg alltid til en film på tven.. så den våkner jeg av noen ganger, når den begynner på repeat.. men det er min skyld..=) sover som en stein! jeg husker ikke noe annet om morgningen ihvertfall.. sliter også med b.l. men våkner ikke så ofte om natta pga det lengere.. gjør mer vondt om kveldene nå, når jeg legger meg
barbara Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Ja! Kan ikke klage:-) En til fire doturer i løpet av natta bare! Klart det er noen netter der jeg våkner oftere, men sjelden jeg blir liggende lenge våken nå for tida, heldigvis. Var faktisk verre for en måned siden. Fire dager til termin, bare, så det er godt å få hvile mens man fremdeles kan:-)
27dager Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ja det må jeg si at jeg gjør. Mye roligere denne gangen,vet litt mer hva jeg går til, pluss at mannen sover en del på gjesterommet fordi jeg våkner så lett. Så da får jeg hele sengen for meg selv og masse ro. På denne måten sover jeg natten gjennom, ofte uten å måtte på do eller noe! Kan sove 12-14 timer natte uten å våkne. Vet at det ikke er regelen så føler meg veldig veldig heldig! For det var ikke slik forrige gang;)
Herkules Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Nei jeg skal ikke klage på nettene i forhold til mange i alle fall, Jeg tisser i hovedsak 1 gang pr natt nå Hadde litt flere doturer en periode. Jeg våkner riktignok noen ganger og kjenner jeg har vondt og at jeg bør snu meg, snuingen er jo litt vond. Det vondeste er egentlig å sette bena i gulvet og reise seg for å gå på do, det er ikke alltid jeg klarer å løfte bena mine. Natt til i går sov jeg som en stein, men i natt har jeg hatt litt mye drømmer, men dette er skjeldnere nå enn tidligere
UnaH Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Jeg sover ganske godt. Et par doturer er som regel det eneste avbruddet. Det er verre med samboer.... De siste ukene har jeg begynt å snorke, og da får han ikke sove. Han er helt fortvilet for tiden. Han ender som regel med å flytte til senga til 5-åringen. Og 5-åringen er ganske fornøyd med at hun får sove i mamma og pappa sin seng hver natt :-)
Sola mi:) Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 ja jeg sover veldig godt om nettene, mye bedre nå enn for noen uker siden - har 4 dager til termin, og føler meg heldig som faktisk får sove godt ... er vel opp 1-2 ganger for å tisse, men ofte ikke før i seks-tiden, og da har jeg jo allerede sovet sammenhengende i mange timer.. har en tanke om at vannet skal gå idet jeg setter føtterne på gulvet når jeg skal på do .. hehe, så får vi se om det blir realitet ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå