Gjest Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Send meg pm da!! Jeg døøøøør av spenning her! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 nå er det gjort! ha ha ha ha veldig spennende... not. det er jo bare folk liksom ei litt stygg og kjip dame med hundre unger.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Dritspennende faktisk!!! stygg dame du liksom, du var kjempefin! Holdt på å le meg ihjel av sykdomsinnlegget ditt! Slike dager har jeg maaaange av! Herregud som jeg digger driter'n din!! Mulig jeg hermer, for det var sinnsykt stilig!:-) Forøvrig vil jeg si at du virker som en dritkul dame, som jeg gjerne vil bli bedre kjent med:-) Nydelige unger du har!!!! Så skriver du på en veldig vittig å gøyal måte, holder på å le meg ihjel jeg!!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Når man ikke har 45.000 å pusse opp en stygg do med, så kan man bruke 450,- på verdens fineste bokstaver!!!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg synes iallefall det var råkult! Hvor kjøpte du dritkulbokstavene hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå