cec26 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg ser etter oppfordring fra noen at det blir mye spå innlegg her inne... og det kan jeg si meg enig i.. helt enig at man har et egent forum for dette... jeg har vært aktiv på bim under begge mine tidligere gravidteter.. og da varj eg inne på spå sidene.. men jeg orker ikke det kjøret denne gangen.. så jeg kommer ikke til å være der inne.. nå så spår jeg kun de som jeg følger da .. altså bli gravid nå.. også håperj eg på at jeg kommer fort over i 1 trimester... osv... Så dere som vil bli spådd kan jo sende meg et pm.. blir jo fort fult der inne da.... men får dere bare prøve igjen etterhvert......
Små Einsteins Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei Cec! Du har jo spådd meg for noen dager siden og jeg er sååå spent.Du spådde meg gravid enten denne mnd eller neste.Har bare hatt sex en dag denne pp så tror ikke jeg kan ha så flaks men krysser fingrene.Sender deg en pm om litt for å høre om du ser graviditet på meg:)Prøvde å sende pm for en stund tilbake og da fikk jeg ikke gjort det, sikkert full postkasse:) Lykke til femover med prøvingen.
Gjest Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Hei Cec! Jeg vet ikke åssen man sender et pm, men jeg kan vel prøve å skrive til deg her. Jeg er født i 28. 02. 87 Mannen min 08. 01. 87 Vi prøver på vårt første barn, så jeg er så spent på om vi i det hele tatt kan få barn sammen.. Veldig takknemlig for svar =)
Prinsen & spiren Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Hei på deg, Cec :-) Jeg er en av (mange) som synes det er utrolig spennende og bli spådd. Man ser jo at mange har mye rett - så hvorfor ikke prøve;) Derfor tenkte jeg å prøve og spørre deg om du kunne se når du tror jeg blir gravid? Vi hopper inn i vår 12 pp nå, og begynner å lengte veeeeeldig (!!) etter en spire... Jeg: 08 - 07 - 87 Han : 12 - 02 - 87 klem
Gjest Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Heisann:) Vil du prøve meg? Vi prøver, men har ikke skjedd noe enda.. Jeg er født 010386 På forhånd tusen takk;)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Hei!! Forsøkte å sende pm til deg men det er nok fullt der:) Skjønner at det blir stor pågang.. Men jeg skulle gjerne ha fått litt spådom i forhold til min graviditet. Vi har prøvd snart et år og ingenting har skjedd.. Håper du kan se noe på meg:) Meg 12.11.82 Han 29.11.77 Vi er førstegangs prøvere:)))
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Dette har jeg aldri prøvd før, men etter å ha sett på alle klarsynte og synske på tv, er jeg overbevist om at noen har disse evnene. Så du er en slik, altså Jeg har liten tro på at du kommer til meg før du er utslitt, siden postkassen din var full og alt... Men jeg prøver: Jeg er født 05.05.1972 Min mann 02.03.1972 Vi har to barn fra før, jente 4 og gutt 2. Jeg er kjempenervøs denne pp1 fordi jeg egentlig helst ikke burde være gravid, siden jeg skal på sykehuset og sjekke celleforandringer.... Spå meg hvis du har tid og ork!
mor til 2 gullunger Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Hei. Ikke for å mase men kan du kanskje spå meg. Jeg og min mann ønsker oss veldig et barn til sammen. jeg er født 20.10.80 han er født 16.10.82 Er nok mange som vil bli spådd kan jeg tenke meg, men hadde vært super snillt om du tok deg tid til meg:) TUSEN TAKK
Ms Fixi Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 hei... prøvde og sende deg en pm men kunne ikke pga full postkasse. Kan du spå meg? Jeg er født 03.12.81 Han er født 03.05.78 på forhånd takk;)
Gjest Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Hei cec26 Er du i prøveperiode du også? Jeg ser du har mye å gjøre her inne, men jeg kan gjøre et forsøk.. Vet ikke hva jeg skal spørre om, men jeg er ei som har prøvd å bli gravid i noen år. Samtidig har jeg vært så dum at jeg kasta bort den eneste sjansen jeg fikk (tror jeg). Så jeg ønsker veldig gjerne å høre med deg om du kan se noe på meg? Og om vi kan få sjansen en gang til? Født 30. januar 1982 Mari
AngelWichBaby Skrevet 6. november 2008 #11 Skrevet 6. november 2008 Heia!!) Lurte på om du kunne spå meg. Meg 03.03.81min mann:13.05.72 Jeg var inne for lap 1september og har pcos.Lurer på når tid jeg blir gravid,eller om jeg er d nå siden jeg har gått over 4 dager ikm. Takker for svar!!
EnNySpire:) Skrevet 6. november 2008 #12 Skrevet 6. november 2008 Hei:) kan du spå meg? vær så snill? Tre ting jeg lurer på: 1. Når blir jeg gravid? 2.Hvilke kjønn? 3.Hvor mange barn kommer jeg til å få? Min fødselsdato er 7.4.88 På forhånd takk:)
Tinker70 Skrevet 6. november 2008 #13 Skrevet 6. november 2008 Åhhh, jeg vil gjerne bli spådd :-D Jeg er 38 og skal liksom begynne på "nytt" med ny samboer. Har to barn på 16 og 12 fra før. Jeg er redd det kanskje er vanskeligere å bli gravid denne gangen.... Jeg er født 07.07.70 og min samboer er født 11.10.72. Har dato for neste mens neste uke, men håper ikke den kommer ;-) Venter spent på svar :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå