Små Einsteins Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 I følge den skulle jeg ha el i går, men har fortsatt el smerter men var vondere i går.Har slim i dag også og øm i magen.Hatt to pos el tester i 2 dager skal ta en senere og se om den også er pos.KAn man stole på babyverden sin el kalkulator?Det er 6 dagen med el slim nå hmm.
birma og tredjemann Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Hei igjen På meg stemmer datoen der akkurat med den datoen jeg får positiv EL-test så for meg stemmer det. Men det er vel kanskje fordi jeg passer akkurat inn på normalen? Det er jo litt forskjellig når man har eggløsning og hos noen varierer det litt fra måned til måned. Når du får positiv EL test så vet du jo at det er noe på gang, så da er det jo bare å prøve. Sædcellene overlever jo også en stund. Det er vel først når du har fått negativ EL test at du vet at eggløsningen har vært. Kan jeg spørre hvilke tester du bruker? Jeg har brukt billigtester og de er av og til litt vanskelige å tyde. Ville anbefalt deg å kjøpe CB sine digitale hvis du ikke har prøvd disse. De er litt dyrere, men jeg føler de er mye lettere å tolke. Når du vet ca når eggløsningen din er, trenger du ikke å bruke de i så mange dager som det står på pakningsvedlegget.
Små Einsteins Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 Hei igjen Jeg har 24 dagers syklus og har fått pos el test samme dag de siste 3mnd, akkurat på dag 10.Jeg bruker billigtester jeg også og syntes de er litt vanskelig å tyde innimellom, blir usikker om streken er sterk nok osv..Hvor mye koster clearblue sin da?
Små Einsteins Skrevet 6. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2008 Tok nettopp en el test nå og den var neg, da er min fruktbareperiode over nå da el?Merkelig for jeg så så veldig menssmerter og utrolig øm i magen..Skulle tro jeg hadde el enda men.
Dotten Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Jeg vet ikke sikkert, men fant nylig en annen EL-kalkulator på en svensk side.. Denne tar også med antall mensdager i beregningen. http://www.alltforforaldrar.se/kul/agglossningskalender/visa
birma og tredjemann Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Det er den nok ja. Den på babyverden tar hensyn til sykluslengde den og? Den jeg får opp gjør i alle fall det, men det er kanskje fordi jeg har registrert meg og fått min egen side?
birma og tredjemann Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Husker forresten ikke hva testen fra clear blue kostet. Har bare kjøpt den en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå