Gå til innhold

Kommer inn igjen her jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kommet til min 10ende uke da jeg hadde en sa. :(

Så nå er det bare å vente til jeg slutter å blø og prøve igjen... var jo ikke sånn som dette det skulle gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det var trist å høre! Jeg mistet selv i MA i 11. uka. Tror ingen forstår hvor forferdelig noe sånt er å gå gjennom før man har opplevd det selv.

Trøsten er at det går over. Jeg var langt nede da det skjedde (2 1/2 mnd siden), men nå tenker jeg faktisk ikke så mye på det.

Har ikke blitt gravid igjen ennå, men vi jobber med saken :-)

Tror nok jeg kommer til å være ekstra engstelig de første ukene neste gang jeg blir gravid, men får jo ekstra oppfølging hvis jeg ønsker det. Tror nok jeg kommer til å be om tidlig ul for å se at det er liv (sist gang hadde det vært dødt siden uke 7).

Håper det går bra med deg. Ta den tiden du trenger og vent med prøvingen til du er klar igjen (vi begynte etter to uker når blødngene ga seg). Det er mye god støtte å finne på forumet ufrivillig abort dersom du ikke har noen rundt deg du kan prate med.

Trøsteklem

Skrevet

Hei Birma.

Takk for svar, og ja det er forferdelig trist. Men må begynne å se fremover. Vi har lyst til å begynne å prøve igjen med en gang, vil ikke vente selv om legen anbefalte det da.... Har sett her inne flere som er blitt gravid igjen med en gang etterpå så da burde det jo gå bra med oss også om jeg skulle være så heldig.

Hvordan er det med deg? Har du merket noe i ettertid eller har syklusen din kommet tilbake til normalen?

Igjen takk for svar og klemmen :) Krysser fingrene for at den sitter snart hos deg, og at den da sitter godt!

Skrevet

Syklusen min var akkurat som før etter MAen. (Hvis jeg regner dagen for utskraping som første dag av siste mens. Tok en graviditetstest da blødningene etter MAen ga seg og den var negativ. Kan alltid være greit å få en negativ test før du begynner prøvingen sånn at du er sikker på at det ikke er hcg som henger igjen i kroppen og gir falskt positiv test. Dagen etter at jeg fikk negativ graviditetstest tok jeg EL-test. Den var positiv og det var akkurat denne dagen jeg forventet positiv EL-test.

Mensen kom akkurat som vanlig etter 26 dager og har gjort det fram til nå. Hørte veldig mye forskjellig angående når man kan begynne prøvingen etter en MA/SA. Vi prøvde som sagt igjen med en gang, men sånn i ettertid er jeg faktisk litt glad for at det ikke klaffet første pp. Den første menstruasjonen jeg fikk etter MAen var nemlig ekstremt kraftig. Det gjør at jeg tror at det er noe med det at man bør vente en mens slik at kroppen får rensket skikkelig opp.

Neste mens var akkurat som vanlig igjen.

Skrevet

Da håper jeg at jeg er like heldig som deg at alt kommer fort tilbake til normalt. Merker jeg har enda mer lyst til å bli gravid nå enn før dette skjedde. Vi brukte 6mnd på forrige gang, håper det går fortere denne gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...