Gå til innhold

Noen som skal teste 21.November?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Jeg skal teste 21.November og det hadde vert kjekt med andre som skal det også=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg venter på el og håper den kommer i helgen... Så da blir IKM 22. november. I så fall er det fare for at det blir en test dagen før ;o)

Skrevet

Jeg har ikm den 21. nov :) Har funnet EL i går så jeg har en liten god følelse altså:) Hvor lenge har dere prøvd? Her er det akkurat 1 år siden jeg sluttet på pilla :/

Skrevet

Jeg sluttet på Cerazette i mars/april en gang, men begynte ikke prøve før august. Prøvde el-test for første gang sist syklus, og det var godt å se at den var positiv! Har vært litt kluss med el og syklus etter jeg sluttet på p-piller... Så det er bare å håpe på at den kommer i helgen ;-)

Skrevet

Skal ha IKM 20 november.... Så skal teste litt da ja.... er bare å håpe nå...

Skrevet

♥ Minstemann ♥

Hehe KJenner til det med å teste før ja!!!!

Jeg har vært hos gyn i denne pp her og har fått pergotime tabletter som jeg har tatt og jeg hadde vel el igår tror jeg så skal jeg ta blodprøve 13.November så kunne jeg teste 1-2 uker etter den er tatt.... så 1 uke etter er 21.November så dette blir spennende=)=)

Skrevet

HåperPå♡

Vi har også prøvd 1 år nå=)

Har dere vert på utredning enda????

Skrevet

Mammaen`til Hedda

Ja, her er det bare å krysse fingre og tær=)=0)

Skrevet

Nei, vi har ikke det.. Vi har ikke prøvd like hardt hver mnd og jeg har litt lyst å klare det selv også jeg.. litt sta da skjønner du :P Skal prøve litt til:) Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...