totoro Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Jeg plages av at det ofte gjør vondt i brystvortene, en stikkende, sviende og krampeaktig smerte. Det kommer ofte når det er kaldt. Kan det være brystbetennelse? er 23 uker på vei. Eller er det vanlig? noen tips til å få det bedre?
Vestlandsspire Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Har det samme eg og, men det er nok fordi brystvortene er i forandring det og tenker eg.. Eg måtte slutte å amme sist fordi eg hadde fått såre brystvorter, så denne gangen skal eg i alle fall forebygge... har kjøpt Unguentum Merk (eller hvordan det skrives) den er bra mot alt.. såre pupper, babyromper osv..
74skytte Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Kjenner meg veldig igjen. Jeg vurderer å kjøpe ullinnlegg allerede. Brystvortene blir stive med en gang det er litt kaldt, og det er VONDT. Unguentum Merk, er det en krem eller?
ikø29 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Akkurat det samme har jeg tenkt!! Kan det være at brystene allerede er sårbare i forhold til kulde?! Det trenger ikke være så dumt å bruke en del ull.. Jeg synes det er fantastisk å gå med og bruker det mye men synes det er litt tidlig å begynne med ullinnlegg i bh når jeg bare er 13+2...
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 ahhh takk:) trodde det bare var meg og at det var altfor tidlig!!! Har brukt ull-innleg lenge jeg nå, er i uke 23 i morgen!! har veldig sensitive bryster, og det klør forferdelig mye rundt brystvorten! gjør alt for å unngå betennelse her i gården ja;) smører og smører med brystvortekrem (viktig med rene hender! jeg bruker mesoft mellom brystene og innleggene for å slippe kløe og ikke minst måtte vaske innleggene for ofte! en pakke mesoft koster kr 25 på apoteket!
Vestlandsspire Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Hei! Ja dette er en krem, kjøper den på apoteket Mange helsesøstre anbefaler den som sånn "alt mulig" krem.. Og den er god på såre barnestumper og. Vet at mange helsesøstre foretrekker denne før zinksalve, den er på en måte "siste utvei".. Dette sa helsesøstera her i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå