ape Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Og er dere fornøyd? Jeg må kjøpe meg ny mobil, så kom med tips.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Nokia 6500slidesilver har jeg. Er egentlig fornøyd med selve telefonen, men jeg har fått en skikkelig mandagstelefon som nå har vært inne til rep for 3. gang - neste gang blir det ny!
ape Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 syns tlf nå til dags er så dårlige. Har hatt min i bare ett år, så må jeg kjøpe ny for det er så mye som svikter på den. Noe er min feil pga at den falt ned i vasken som var full av vann, men før den falt i vasken begynte den å "hangle".
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Ja det er helt tullete hvor dårlig de er, prisen har overhodet ikke noe å si tydeligvis. Den steingamle 3310 (eller hva den første tlf min heter) funker kjempefint fortsatt, bare litt svakt batteri, mens de 5 eller hva det er jeg har hatt etter det bare blir dårligere og dårligere jo nyere de er. Men sånn er det vel de skal tjene penger på oss tenker jeg - så gir vi inntrykk av å være trendnisser hele gjengen, hehe...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Har en LG K600, ELSKER DEN!!! <3
Masaili <3 Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 samsung f330 eller noe slikt. Veldig fornøyd hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå