JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 6. november 2008 #1 Skrevet 6. november 2008 Heisann. Ett litt flaut tema å snakka om, men alle har vell opplevd det ein gang =) Så ja, jeg sliter med dårlig mage. Gikk hjem fra skolen fordi jeg måtte sånt på do. Tørde ikke å gå på do der. Jeg er 28+2 uker på vei. Er det noen andre som ikke har så god mage?
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Jeg har sliti med magen siden 16.-17. uke. Veldig løs med kvalme og kramper innimellom. Mest om natta da jeg skal til å sovne. Har fått time på sykehuset til innvendig undersøkelse av tarmen om et par uker... Gruer meg! Vil være 34 uker da. Fastlegen min antok at det er psykisk (stressmage), men det er godt å få det sjekket...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2008 kansje jeg bør kontakte legen da? Å få sjekket om det er mitt stress?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Jeg har hatt diare 2 gangen på 1 1/2 uke nå. Jobber i bhg og der går det magesjuken nå..hehe! Klarer ikke holde på noe som helst, og får ikke spist noe, bare drikker. Får skikkelige kramper mens jeg er på do! Så det kan jo også bare være magesjuken du har fått, for den smitter fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå